Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T15:58:01+01:00
A=0.8m=80cm
b=0.4m=40cm
h-wysykośc

P=800cm^2
P=1/2(a+b)*h
800cm^2=1/2(80+40)*h
800cm^2=60*h
h=800/60
h=13.(3)
Myślę że nie ma co tu tłumaczyć po prostu trzeba podstawić pod wzór i policzyć.

Odp:Wysokość tego trapezu to 13.(3)cm
2009-12-14T15:59:37+01:00
Wzór na pole trapezu to ½(a+b)×h

gdzie: a - podstawa
b - podstawa
h - wysokosc

Pole mamy - 800cm2

Wiec 800cm² = ½(80cm + 40cm)×h

800cm² = 60cm × h

Jeżeli obie strony równania podzielimy przez 60, otrzymamy:

800÷60 = h

h = 13⅓ cm.