Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:00:46+01:00
Powołanie to dar od Boga, wskazówka co mamy robic w życiu. powołanie może dotyczyc poświęcenia się bogu i wstąpienie do klasztoru, ale równie dobrze moze nim byc praca, np. nauczyciela. powołanie jest jak rezka nie da się go zawrócic. jest to wielki dar dany nam od Pana.
1 5 1
2009-12-14T16:04:01+01:00
Powołanie to boże marzenie o każdym z nas. Bóg marzy,rzebyśmy z jego pomocą stawiali się najpiękniejszą wersią samych samych siebie i wygrywali po obu stronach istnienia
1 4 1
2009-12-14T16:48:22+01:00
Powołanie to myślenie o każdym z nas,pracowanie nad samym sobą nie zrzekanie się czegoś bez byle powodu, nie jesteśmy idealni ale mamy się starać nad swoim zachowaniem i być posłusznym Pamu Bogu.
1 4 1