Jestes na kursie jezykowym w wielkiej brytani i chcialbys/abys podjac prace w weekendy Znalazles/as interesujaca cie oferte w gazecie z ogloszeniami Pracodawca wymaga napisania listu motywacyjnego napisz ten list
*podaj gdzie znalazles/as ogloszenie i dlaczego jestes zainteresowany/a wykonywaniem tej pracy
*podaj swoje dane osobowe oraz osiagniecia edukacyjne
*opisz swoje doswiadecznie zawodowe i jego przydatnosc w wykonywaniu tej pracy weekendowej
*przedstaw swoje cechy charakteru i uzasadnij swoje predyspozycje do tej pracy
minimum 120 slow maximum 150

2

Odpowiedzi

2009-12-14T16:11:14+01:00
Znalazłem ogłoszenie w gazecie jestem zainteresowany tą pracą ponieważ lubię robić to co mnie interesuje :
I have found announcement be interest (concern) in newspaper this work as I like to make it interest (concern) that



Imię Nazwisko
Wiek
i pochodze z polski:
I is called . Lat (summer; year) beguile 15 and I date from poland

wygrałem konkurs z geografii i chemi:
I have won competition from geography and chemistry



1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:12:48+01:00
I heard an announcement from a colleague. I want to do the job because I have ambitions to do so. My name is Mark Smith have 35 years and finished Oxford. Approach to each work conscientiously, and try to make it the best. I am very calm and the power of the manager I was once a very large company. I can doadywać with other people
2 1 2