Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T16:09:05+01:00
Chyba pasożytami albo saprofagami nie jestem pewna.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:09:54+01:00
Grzyby to:
* Saprofity (rozkładają martwe szczątki)
* Pasożyty (pasożytują na roślinach i zwierzętach)
* Symbionty - Symbioza z organizmami autotroficznymi (Helotyzm i Mikoryza)
* Heterotrofy - organizmy odżywiające się cudzożywnie
2009-12-14T16:09:50+01:00
Wszystkie grzyby są heterotrofami. Są wśród nich zarówno saprofity (roztocza), jak i pasożyty. Niektóre żyją w symbiozie z roślinami.