Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:10:13+01:00
2)=2 do potegi 6 *2do potegi 9 : 2 do potegi 10 =2 do potegi 15 : 2 do potęgi 10=2 do potęgi 5= 32
1)p=e*f :2
p=15 * 35 :2
p=525 :2
p=262,5
3 3 3
2009-12-14T16:09:37+01:00
1)przekątne rombu wynoszą 15i35 oblicz ich pole
e=15
f=35
P=1/2ef
P=1/2*15*35=525/2=262,5

2)oblicz sprytnie
64*2³*2³*2³:(2³*2³*2²*2²)=
=2⁶*2³*2³*2³:(2¹⁰)=
=2¹⁵:(2¹⁰)=2⁵=32
4 3 4
2009-12-14T16:11:18+01:00
P=d1*d2/2=15*35=525/21=31,25

64=2^6
64*2³*2³*2³:(2³*2³*2²*2²)=2^6*2³*2³*2³:(2³*2³*2²*2²)=2^15/2^10=2^5=32
2 3 2