Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:12:13+01:00
Wątki:

* Wątek główny: dzieje Zenka Wójcika.
* Wątki poboczne: dzieje psa Dunaja, historia Uli.
48 3 48
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T16:13:36+01:00
Masz szczęście, bo ja napewno podam Ci dobrze bo dziś to miałam i z tablicy przepisałam ;)

Wątek główny - ciąg wydarzeń związaney z osobą Zenka
Wątek poboczny- wydarzenia związane z Ulą i losy psa Dunaja
57 4 57
2009-12-14T16:17:43+01:00
Witaj!!
wątki;Fabuła skonstruowana jest wokół wątku głównego - historii Zenka Wójcika.
Wątki poboczne;historia Uli Zalewskiej,historia Dunaja,historia Pestki,wątek Julka i Mariana.
34 4 34