Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:19:42+01:00
Ptaki odlatują do ciepłych krajów ponieważ: jest im zimno, śnieg czasem jest za gęsty, lecz nie które ptaki jak kawka są przystosowane do tych temperatur.

Za takie coś dostałem 5- hehe pozdro
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T16:22:35+01:00
Ptaki odlatuja na zimę ponieważ:
- zmieniają się warunki klimatyczne
- trudniej zdobywa się pozywienie
- brak ciepłego upierzenia

pzdrawiam :)
4 2 4
2009-12-14T17:10:35+01:00
Do ciepłych krajów odlatują ptaki ponieważ, gdy one przyleca do polski wtedy jest pora ciepła a odlatują gdy zbliża się zima, ponieważ są to takie ptaki które przebywaja w cieple, dlatego gdy w polsce jest zima wylatuja one do kraju gdzie zaczyna się np. lato ;)
3 3 3