Każdej liczbie w tabeli odpowiada litera podana w kluczu.
Korzystając z niego, odczytaj i zapisz zaszyfrowane hasło.
Wykonaj polecenie zawarte w haśle

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

W-17,22,25
P-3,7
S-5
Ę-9
T-27
R-11
C-14,30
N-18,28
Ż-23
Ó-21
Y-24,29
I-4,8,19
Z-1,6,12,15
ć-10
A-2
E-13
O-16,26
K-20
H-31

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:16:57+01:00
Zapisz pięć rzeczowników żywotnych

kucharz pies człowiek bankier baran kot
2 5 2
2009-12-14T16:19:17+01:00
Zapisz pięć rzeczowników żywotnych

kucharz babcia chłopiec dziadek mama
4 4 4