Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:17:18+01:00
Komensalizm - (współbiesiadnictwo) to zależność dla jednego organizmu korzystna a dla drugiego obojętna .
np ;
chrząszcze żywiące się małymi mrówkami
zwierzęta żywiące się resztkami zdobyczy innych.


:)
10 4 10
2009-12-14T16:31:08+01:00
Komensalizm, czyli inaczej współbiesiadnictwo to rodzaj oddziaływania na siebie organizmów w ekologi. Jest to oddziaływanie korzystne dla jednego organizmu, a dla drugiego obojętne, np. gołębie i człowiek. ;)))
mam nadzieje, że pomogłam ;)) ;*
11 4 11