Organizujesz bal maskowy.
Napisz zaproszenie , w którym napiszesz:
-co organizujesz i kiedy
-o której zaczyna sie zabawa i kończy
-zachęcisz do przyjścia z osobą towarzyszącą
-poprosisz o wcześniejsze potwierdzenie przybyci i przyjście na czas

Błagam pomóżcie. Potrzebuje na zaliczenie:(:(

2

Odpowiedzi

2009-12-14T16:18:00+01:00
You are cordially invited to a masquerade ball!

Masked Ball will be held at a restaurant in Apis Chocielewku.
Ball starts at 16 The end of the event by 5 o'clock in the morning.

Very serdzecznie urge you to come with a companion, because it will be a lot of social dancing.

We would like to advance, please confirm your arrival time.

I hope pojawicie on my ball.

You are cordially invited

........................
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:28:02+01:00
New Year's Eve 31.12/01.01 cordially invited to a masquerade ball, to be held in restaurant "Marina" at ul.Sezamkowa 15. Champagne fun begin in the chair. 20, ending the early hours around dawn. 6.00. There will be a lot of nice attractions and good music, which will provide a friendly atmosphere. I encourage you to come with a companion and ask you to confirm your attendance as soon as possible. I hope you will visit promptly the threshold of the restaurant.
Jan Kowalski


W noc sylwestrową 31.12/01.01 serdecznie zapraszam na bal maskowy, który odbędzię się w restauracji "Przystań" przy ul.Sezamkowej 15. Szampańską zabawę rozpoczynamy o godz. 20, kończąc o wczesnym świcie ok. godz. 6.00. Przewidziane jest wiele miłych atrakcji wieczoru i dobra muzyka, która zapewni miłą atmosferę. Zachęcam do przyjścia z osobą towarzyszącą i proszę o jak najwcześniejsze potwierdzenie przybycia. Mam nadzięję, że punktualnie zawitacie w progi restauracji.

Jan Kowalski