Odpowiedzi

2009-12-14T16:16:22+01:00
Ciężki kawałek chleba - zarobki, środki utrzymania zdobyte z trudem, ciężką pracą.

Pozbawia chleba - pozbawia pracy, środków utrzymania.

Wędrować za chlebem: -wyjechać w celach zarobkowych;

Zarabiać na kawałek chleba:-pracować na utrzymanie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:18:30+01:00
Ciężki kawałek chleba - ciężka praca, wymagająca dużo wysiłku
Wędrować za chlebem - wyjechać w celach zarobkowych
Zarabiać na kawałek chleba - pracować na utrzymanie
Pozbawić kogoś chleba - pozbawia pracy, środków utrzymania.
1 4 1