Proszę o przetłumaczenie pewnego tekstu na francuski ;)
z góry dzięki ;*

Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Klaudia. Jest ona w moim wieku. Chodzimy razem do tej samej szkoły. Klaudia jest szczupłą blondynką średniego wzrostu. Lubi nosić rurki i bluzy. Moja przyjaciółka jest gadułą ale też jest zawsze uśmiechnięta. Ona jest optymistką ale jest też otwarta, zabawna i sympatyczna. Razem lubimy chodzić na zakupy, spacery, do kina i na lodowisko .Lubimy bardzo ze sobą rozmawiać i śmiać się. Mimo, że przyjaźnimy się ponad rok to bardzo lubię spędzać z nią czas.

3

Odpowiedzi

2009-12-14T16:23:54+01:00
Le nom de mon meilleur ami est Claudia. Il est de mon âge. Nous allons ensemble à la même école. Claudia est une mince blonde de taille moyenne. Il aime porter un tube et sweat-shirts. Mon ami est un beau parleur mais il est toujours souriant. Elle est optimiste, mais il est également ouvert, drôle et sympathique. Ensemble, nous aimons faire du shopping, de la marche, le cinéma et patinoire. Nous nous plaisons à parler entre eux même et rire. Amis Although're plus d'un an que j'ai vraiment bien passer du temps avec elle.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:23:06+01:00
Le nom de mon meilleur ami est Claudia. Il est de mon âge. Nous allons ensemble à la même école. Claudia est une mince blonde de taille moyenne. Il aime porter un tube et sweat-shirts. Mon ami est un beau parleur mais il est toujours souriant. Elle est optimiste, mais il est également ouvert, drôle et sympathique. Ensemble, nous aimons faire du shopping, de la marche, le cinéma et patinoire. Nous nous plaisons à parler entre eux même et rire. Amis Although're plus d'un an que j'ai vraiment bien passer du temps avec elle.

Chyba dobrze ;D
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T16:44:04+01:00
Le nom de mon meilleur ami est Claudia. Il est de mon âge. Nous allons ensemble à la même école. Claudia est une mince blonde de taille moyenne. Il aime porter un tube et sweat-shirts. Mon ami est un beau parleur mais il est toujours souriant. Elle est optimiste, mais il est également ouvert, drôle et sympathique. Ensemble, nous aimons faire du shopping, de la marche, le cinéma et patinoire. Nous aimons très rassembler, discuter et rire.
1 5 1