1.Ile czasu spędzał codziennie ks.Vianney w konfesjonale?
2.Którym warunkiem dobrej spowiedzi jest wyznanie grzechów?
3.Gdzie można oglądać konfesjonał w którym najczęściej spowiadał ks.Vianney?

Poproszę jak najszybciej o odpowedź o to na jutro rano

2

Odpowiedzi

2009-12-14T16:27:27+01:00
1, odp 11-17godz
2 czwarta
3- ars
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:39:25+01:00
1.od 13 do 17 h dziennie.
2.Zal za grzechy.
3.Knfesjonał można ogłądać w zachrysti kościoła w Ars
2 3 2