Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-09T08:48:31+02:00
A)
3*1,41=4,23
2*1,73≈3,46
3√2>2√3
b)
1,41/2=0,705
1,73:3≈0,57(6)
√2/2>√3/3
c)
-5*1,41=-7,05
-4*1,73≈-6,92
-5√2>-4√3
d)4/5*1,41=4/7,05≈0,58
3/4*1,41=3/5,64≈0,53
4/5√2>3/4√2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T10:33:43+02:00
A)3√2 > 2√3
3√2≈3*1/41≈4,23
2√3≈2*1,73≈3,46

b)√2/2 > √3/3
√2/2≈1,41/2≈0,71
√3/3≈1,73/3≈0,58

c)-5√2 < -4√3
-5√2≈-5*1/41≈-7,05
-4√3≈-4*1/73≈-6,92

d)4/5√2 > 3/4√2
4/5√2≈4/5*1/41=4/7,05≈0,57
3/4√2≈3/4*1/41=3/5,64≈0,53