Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-08T20:53:40+02:00
A) 3*1,41=4,23 2*1,73≈3,46 3√2>2√3
b)1,41/2=0,705 1,73:3≈0,57(6) √2/2>√3/3
c)-5*1,41=-7,05 -4*1,73≈-6,92 -5√2>-4√3
d)4/5*1,41=4/7,05≈0,58 3/4*1,41=3/5,64≈0,53 4/5√2>3/4√2
19 3 19
2009-09-08T20:56:50+02:00
3x1,41=4,41 > 2x1,17=3,42

1,41/2=0,71 > 1,71/3=0,57

-5/1,41=-3,55 < -4/1,71=2,34

4/5 x1,41=1,13 > 3/4x1,41=1,06
17 3 17