Opisz w zaszycie zwierzę widoczne na fotografii,
łącząc ze sobą podane zdania.Aby uniknąć powtórzeń,
zastosuj zaimki i synonimy.

*Świnka morska nazywa się Ofelia.
*Świnka morska ma 2 lata.
*Świnka morska ma lśniące futerko
o kolorze brązowo-biało-czarnym.
*Sierść świnki morskiej jest niezbyt długa.
*Rozetki na futerku nadają śwince figlarny wygląd.
*Świnka morska jest przyjacielska i ma łagodne usposobienie.
*Świnka morska reaguje radosnym popiskiwaniem na głos i kroki opiekuna.
*Świnka morska lubi być głaskana i noszona na rękach.
*Świnka morska jest bardzo łakoma-najchętniej zjada świeżą trawę.
*Świnka morska musi ścierać sobie zęby o kawałek suchego chleba.
*Świnka morska czasem hałasuje nocą, uderzając suchym chlebem o ściankę akwarium.
*Świnka morska potrafi się szybko poruszać, ale nie jest zbyt winna.
*Ze świnką morską można nie tylko nawiązać kontakt, lecz także się zaprzyjaźnić.

2

Odpowiedzi

2009-12-14T16:30:04+01:00
Świmka morska nazywa się Ofelia. Ma 2 lata. Zwierzę ma lśniące futerko o kolorze brązowo-biało-czarnym. Jej sierść jest niezbyt długa. Ma figarny wygląd o czym mówią rozetki na ciele. Jest przyjacielska i ma łagodne usposobienie.
28 1 28
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:31:06+01:00
Świnka morska nazywa się Ofelia i ma dwa lata. Jej lśniące, niezbyt długie futerko jest biało-brązowo-czarne. Rozetki na sierści nadają zwierzątku figlarny wygląd. Ofelia ma łagodne usposobienie i jest przyjacielska: na głos i kroki opiekuna reaguje radosnym popiskiwaniem. Uwielbia być głaskana i noszona na rękach. Jest bardzo łakoma - najczęściej je świeżą trawę, a ząbki ściera sobie o kawałek suchego chleba. Czasem hałasuje nocą, uderzając tym chlebem o ściankę akwarium. Potrafi się szybko poruszać, ale nie jest zbyt zwinna; łatwo się z nią zaprzyjaźnić.
33 4 33