Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:25:33+01:00
Już kiedyś komuś pisałem...

Podczas robienia zadania domowego z historii, patrząc na oś czasu wszystkich epok, pomyślałem sobie, a czemu by nie można było przenieść się w czasie. Szybko wywaliłem wszystko z biurka i szykowałem się do zaczęcia roboty. Moje plany były gotowe, zrobiłem ich kilka aby wrazie niepowiedzenia się jednego spróbować drugiego. Moje pierwsze wynalazki nie powiodły się. W końcu przyszedł czas na ostatni projekt. Wszystko zostało zbudowane, ale czy działa ? W przybliżeniu można by powiedzieć że przypomina statek kosmiczny. Części jeszcze błyszczały od nowości. Silnik chodził sprawnie, więc wszystkie części wyglądały znakomicie. Wszystko mówiło samo za siebie musi się powieść. Chwycił drążek i wtedy usłyszałem miły dla mych uszu gruby odgłos silnika. Wszystko wskazywało na to że już niedługo każdy będzie mógł wyruszyć na wakacje nie na jakąś wyspę lecz do innego zapomnianego świata.
4 4 4
2009-12-14T16:27:09+01:00
Wehikuł czasu to fikcyjne urządzenie, które pozwala przenosić się w czasie. Element wielu powieści fantastycznych, takich jak Wehikuł czasu autorstwa Herberta George Wellsa.



xP
83 4 83