Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • raie
  • Rozwiązujący
2009-12-14T16:28:53+01:00
10/(150+10) *100%= zawartośc procentowa cukru w pierwszej herbacie to 6,25%
15/(235+15) *100%=zawartośc procentowa cukru w herbacie drugiej to 6%
czyli w pierwszej herbacie było procentowo więcej cukru czyli była słodsza
2 2 2
2009-12-14T16:29:51+01:00
Asia - 10g : 150g = 0.066
Kasia - 15g:235g = 0.064
Od ; Słodszy napój był Asi
2 4 2
2009-12-14T16:31:15+01:00
Ania -> 150/10
Kasia -> 235/15
Teraz do wspólnego mianownika:
Ania -> 450/30
Kasia -> 470/30
Napój Asi był słodszy, bo zawierał 30 gramów cukru na 450 g herbaty, a napój Kasi zawierał mniej, bo 30 gramów cukru na 470 g.