Odpowiedzi

2009-12-14T16:32:50+01:00
- Zjawisko tarcia - klocki drewniane;
- poduszkowiec;
- gotowanie jednego jajka, drugie surowe - sprawdzanie ich szybkości w obracaniu się;
- obserwacja nieba;
- wykonanie własnego siłomierza.
1 5 1
2009-12-14T16:35:00+01:00
Doświadczen moze byc wiele xD I. mielismy takie ze rzucalismy np pileczke na ziemie i sprawdzalismy czy ona spada na ziemie przez grawitacje, uzywalismy jakiejs gumu nastepnie naciagalismy i puszczalismy i co bylo tego powodem ze ona sie rozciaga i kurczy czy cos takiego xD my mielismy takie banalne doswiadczenia ;d nie wiem jeszcze jedno wrzuc sobie do sloika groch i sol i zobacz jaka to mieszanina albo wlej do sloika wode i olej i zobacz jaka to mieszanina xD to bedzie na tyle moze pomoglam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:35:50+01:00
Zapal świeczkę, i przykryj ją jakimś naczyniem tak aby nie docierał tam tlen. po kilku sekundach świeczka zgaśnie.

...dowód na to ze do spalania potrzebny jest tlen
1 1 1