Odpowiedzi

2009-12-14T16:31:00+01:00
1.
a) 2x2x2x2x2=32
b)jak jest potęga zero to wynik zawsze 1
c) -27
2.
a)3^11
b)7^15
3. Pierwsza to 7^7 druga 7^8 czyli druga jest 7 razy wieksza
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:31:57+01:00
Odp1 a)32
b)=1
c)=-27
odp2a)=3⁸⁺³=3¹¹
b)=7¹⁺²⁺¹²=7¹⁵
odp 3
14⁷:2⁷ =(14:2)⁷=7⁷
7¹³:7⁵=7⁸
7⁷<7⁸
7⁸:7⁷=7
odp. Jest 7 razy większa .
1 5 1
2009-12-14T16:32:07+01:00
1.
a =32
b = 0
c= -27
2.
a= 3 do potęgi 11
b = 7 do potęgi 15
3.
druga jest większa
1 3 1