Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:33:51+01:00
Always>>>zawsze
usually>>>zazwyczaj
often>>>często
sometimes>>>czasami
hardly ever>>>prawie zawsze
never>>>nigdy
1 5 1
  • mat7
  • Początkujący
2009-12-14T16:35:41+01:00
always, only, never, ever, still, just
2009-12-14T16:37:03+01:00
Every hour/day/week/month/summer/year itd. -co godzna, codziennie, co tydzień, co miesiąc, każdego lata, każdego roku.
usually - zwykle
always - zawsze
every morning/afternoon/evening/night - codziennie rano, popołudniu, wieczorem, co noc.
in the morning/evening/afternoon - rano, wieczorem, po południu
at noon - w południe
at night - nocą

;)