Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:35:30+01:00
Dane:
I=0,5 A
R=10Ω

Szukane:
U=?

Rozwiązanie:
U=R*I
U=10V/A*0,5A
U=5V bo skrócą ci się Ampery
2 3 2
2009-12-14T16:38:39+01:00
Dane: Szukane:
R=10Ω U=?
I=0,5A

Rozwiazanie:
R= U/I
U= R * I
U= 10Ω * 0,5A
U= 5 V

Odp: Na końcach przewodu panuje napiecie 5 V.
2009-12-14T16:40:06+01:00
U - Napięcie ?
R - Opór 10 Omów
I - Natężenie 0,5A

U = R*I
U = 10*0,5
U = 5V
Odp; Na końcach przewodu panuje napięcie 5V.