Odpowiedzi

2009-12-14T16:37:33+01:00
Witam!
1. Chodzenie na dyskoteki.
2. Palenie papierosów
3. Spożywanie alkoholu.
4. Sex
5. Narkotyki
6. Być tym samym, co ich ulubiony idol.
7. Mieć dużo kasy.
8. Mieć ciuchy na każdą okazję(baby) i motory(chłopy).
9. Być przystojnym/ pięknym.
10. Wysportowanym-umięśnionym./piękną,zadbaną.
pzdr.
Najlepsza Odpowiedź!
  • peas
  • Rozwiązujący
2009-12-14T16:42:50+01:00
Przykłady pragnień młodzieży (myślącej normalnie):
1. Zdobycie dobrego wykształcenia
2. Posiadanie miejsca, w którym można się zrelaksować
3. Posiadanie przyjaciół
4. Dobre kontakty z rodzicami
5. Radzenie sobie z nauką
6. Dojście do doskonałości w relacjach z Bogiem
7. Pozbycie się nałogów
8. Znalezienie drugiej połowy i przeżycie szczęśliwej miłości

Niestety na więcej nie mam pomysłu;p
2009-12-14T20:44:20+01:00
- duże kieszonkowe
- możliwość chodzenia do szkoły tylko czasami a najlepiej w ogóle
- bardzo długie wakacje
- mieć to co się chcę
- szczęśliwa miłość
- brak konsekwencji
- wszystko za darmo
- alkohol i używki dostępne w każdym wieku
- bezprawie
- brak zasad