Odpowiedzi

2009-12-14T16:35:58+01:00
Bo chciały zgermanizować polskę i były potęgą militarną
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:36:53+01:00
Oba kraje zawiązały koalicje, chciały zagarnąc terytoria RP a zagrozenie stawało sie coraz wieksze gdy zaczeli atakować nas od wschodniej i zachodniej granicy. niestety nie mielismy wystarczającej armi do obrony granic i Polska znikneła z mapy
2009-12-14T16:37:16+01:00
Ponieważ już kiedyś nas zakatowali.
mamy dostęp do morza
Żyzne gleby i jesteśmy Środkiem europy