Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T19:41:06+01:00
Http://www.adam2-1.com/wwwpl/www01/www01melodie/melodie01pl.htm
Proszę bardzo ;]
Tylko musisz się zalogować, ale to chwila. Nuty są po lewej stronie wiele innych utworów ;D
Mam nadzieję, że pomogłem i pozdro ;D
2009-12-14T22:06:38+01:00
G c e d c h c a g g e razkreślne f g e dwókreślne c g f f d e f d dwókreślne h a tonacja c-dur