Odpowiedzi

2009-12-14T16:41:48+01:00
Waleczny rycerz to osoba,która zasłużyła sie dla swojego kraju.Jest uosobieniem szacunku.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:42:16+01:00
Rycerz, pomimo że zazwyczaj kojarzy nam się z pełnym rynsztunkiem i zbroją, wcale nie musi być mężczyzną ze średniowiecza. Istnieją także współcześni rycerze, jakże często przez nas nie dostrzegani. Możemy tak nazwać każdego, kto broni honoru kolegi; kto mimo że inni się z niego śmieją, ma odwagę wyznawać własne zdanie.