Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:40:41+01:00
Matematyka maths
muzyka music
nauki ścisłe science
francuski french
angielski english
historia history
geografia geography
informatyka ICT
2009-12-14T16:43:04+01:00
Mathematics
Music
Strict sciences
French
english
history
Geography
Computer scientist
2009-12-14T16:43:28+01:00
Math- matematyka
muzyka-music
francuski-French
angielski-Englisch
historia-history
geografia-geography
informatyka- computer
nauki ścisłe- the exact sciences science