1)serce ma wielkość.............
2)serce jest zbudowane z tkanki.........
3)błona otaczająca serce to...........
4)lewą i prawą część serca oddziela.........
5)między przedsionkami a komoraki znajduje sie .............
6)grubość ścian komór jestw stosunku do ścian przedsionków.............
7)ściana lewej komory serca jest...............

3

Odpowiedzi

2009-12-14T16:42:46+01:00
1)serce ma wielkość pięści.
2)serce jest zbudowane z tkanki poprzecznie prążkowanej serca.
3)błona otaczająca serce to osierdzie.
4)lewą i prawą część serca oddziela przegroda.
5)między przedsionkami a komórkami znajdują się zastawki.
6)grubość ścian komór jest w stosunku do ścian przedsionków większa.
7)ściana lewej komory serca jest gruba.
41 4 41
2009-12-14T16:43:03+01:00
1. pięsci
2.tkanka poprzecznie prazkowana serca
3. osierdzie ( nasierdzie, wsierdzie, srodsierdzie)
4. przegroda sercowa
5. zastawka trojdzielna lub dwudzielna
6. duzo wieksza
7. gruba
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:46:29+01:00
1)serce ma wielkość zaciśniętej pięści dorosłego człowieka
2)serce jest zbudowane z tkanki mięśniowej poprzecznie prążkowanej serca
3)błona otaczająca serce to osierdzie
4)lewą i prawą część serca oddziela przedsionek
5)między przedsionkami a komoraki znajduje zastawka
6)grubość ścian komór jest w stosunku do ścian przedsionków większa
7)ściana lewej komory serca jest. grubsza, niż ściana prawej komory
113 2 113