Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:42:59+01:00
Moim zdaniem w walce ze szkodnikami jest rozkładanie trutek lub sprysykiwanie magazynów. Uważam tak gdyz nie ma skuteczniejszej metody na pozbywanie sie szkodników. Potem trzeba posprzątać zdechłe szkodniki ale później jest spokój.
3 4 3
2009-12-14T16:43:49+01:00
Środkami na szkodniki bo skuteczne
2009-12-14T16:44:04+01:00
Mordowac i tępic poniewaz one rozmnazaja sie dosc szybko, maga sprowadzic "swoich znajomych'' i całe nasze zapasy moga zostac pożarte
3 3 3