Odpowiedzi

2009-12-14T17:12:33+01:00
A) { 2x-2y=7/ *(-2)
{4x+3y=21
{-4x+4y=-14
{4x+3y=21
7y=7/:7
y=1
2x-2=7
2x=9
x=4,5

b) {0,4x+0,3y=1,4/*(-10)
{0,1x+3y=2,3
{-4x-3y=-14
{0,1x+3y=2,3
-3,9x=-11,7/:(-3,9)
x=3
0,3+3y=2,3
3y=2
y=2/3

c){2x+3y=14/*(-3)
{3x-2y=8/*2
{-6x-9y=-42
{6x-4y=16
-13y=-26
y=2
2x+6=14
2x=8
x=4

d){½x-2y=8/*(-4)
{2x+5y=6
{-2x+8y=-32
{2x+5y=6
13y=-26
y=-2
2x-10=6
2x=16
x=8
1 1 1
2009-12-14T17:36:28+01:00
A){2x-2y=7 |*(-2)
{4x+3y=21

-4x+4y=-14
4x+3y=21

7y=7
y=1

2x-2y=7
2x-2=7 |+2

2x=9
x=4,5

b){0,4x+0,3y=1,4 |*(-10)
{0,1x+3y=2,3

-4x-3y=-14
0,1x+3y=2,3

-3,9x=-11,7
x=3

0,1x+3y=2,3
0,3+3y=2,3 |-0,3

3x=2
x=2/3


c) {2x+3y=14 |*2
{3x-2y=8 |*3

4x+6y=28
9x-6y=24

13x=52
x=4

2x+3y=14
8+3y=14 |-8

3y=6
y=2

d) {½x-2y=8 |*(-4)
{2x+5y=6

-2x+8y=-32
2x+5y=6

13y=-26
y=-2

2x+5y=6
2x-10=6 |+10

2x=16
x=8
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:22:22+01:00
{2x-2y=7 |*(-2)
{4x+3y=21

-4x+4y=-14
4x+3y=21

7y=7 |/7
y=1

2x-2y=7
2x-2=7 |+2


x=4,5
y=1

b){0,4x+0,3y=1,4 |*(-10)
{0,1x+3y=2,3

-4x-3y=-14
0,1x+3y=2,3

-3,9x=-11,7
x=3

0,1x+3y=2,3 |*10
x+30y=23

y=20/30=⅔
x=3


c) {2x+3y=14 |*2
{3x-2y=8 |*3

4x+6y=28
9x-6y=24

13x=52 |/13
x=4

2x+3y=14
8+3y=14 |-8

3y=6 |/3
y=2

x=4
y=2


d) {½x-2y=8 |*(-4)
{2x+5y=6

-2x+8y=-32
2x+5y=6

13y=-26 |/13
y=-2

2x+5y=6
2x-10=6 |+10

2x=16 |/2
x=8

licze na naj
2 3 2