Odpowiedzi

2009-12-14T16:51:09+01:00
Ta książka jest interesująca i ciekawa gdybym miała/a
do wyboru gre a tę książke to bym wabrał/am
tę książke z powodu że:
w książce można wyobrzić ten świat a w grze nie, po zatem książke można wyporzyczyć z biblioteki , kupić prawie wszędzie a gry nie.
Książka jest tanisza od gry więc stwierdzam że lepiej jest kupić bądź wyporzyczyć książke niż gre.
106 2 106
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:52:48+01:00
Chcę zachęcić was do przeczytania książki pt. "Dzieci z Bullerbyn" ponieważ bardzo mi się spodobała i zaciekawiła.

Dzieci z Bullerbyn według mnie jest to najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałam. W książce występują śmieszni i ciekawi bohaterzy. Dzieci robią wiele zwariowanych rzeczy. Bardzo polubiłam tą książkę i polecam gorąco. Mogła bym opisać wam całą książkę ale jeżeli wy będziecie czytać to zapewniam was że bardzo wam się spodoba jak mi i was wciągnie. Musicie ją przeczytać.

Jest to moja ulubiona książka i na pewno kiedyś jeszcze ją przeczytam i na pewno długo pozostanie w mojej pamięci.
160 4 160