Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T21:40:28+02:00
P=2xPpxPb

RYSUNEK W ZAŁĄCZNIKU
d1=16
d2=12

Pp=½d1xd2
Pp=½x12x16=6x16=96

przekątne w rombie przecinają się pod kątem prostym, więc:
8²+6²=a²
64+36=a²
100=a²
a=10
Pb=4xaxH
Pb=4x10x20=
Pb=800 cm²

Pc=2x96+800=96+896=992cm²

  • Użytkownik Zadane
2009-09-08T21:46:59+02:00
12:2=6cm
16:2=8cm

Pp=½*12*16=96cm²

a²=6²+8²
a²=36+64
a=√100
a=10cm

Pb=4*10cm*20cm=800cm²

Ppc=2*96cm²+800cm²=192cm²+800cm²=992cm²

  • werk
  • Początkujący
2009-09-08T22:17:53+02:00
Pp=d1*d2=12cm*16cm=192cm:2=96cm 2 (kwadratowych)
Pb=2*(20cm*12cm)+ 2*(20*16cm)=480cm2 +640cm 2 =1120cm 2
Pp=96cm 2+ 1120cm 2=1216cm 2