Mam ułożyć krzyżówkę z hasłem BOŻE NARODZENIE
hasła poboczne (większość)ma być związana z tematyką bożego narodzenia
piszcie tak jeżeli ma być hasło poboczne to tą literkę którą bierzemy do hasła napiszcie wielką literą.Zpytaniami ma być
z górty dzia

2

Odpowiedzi

2009-12-14T17:03:57+01:00
Jedna z potraw wigilijnych- Barszcz
śpiewana na wigilii-kOlęda
jedna z postaci folklorystycznych na Boże Narodzenie-śnieŻynka
msza św. odbywająca się z 24 na 25 grudnia pastErka
czas przygotowujący nas na przyjście Jezusa-adweNt
wystawiana w kościele-szopkA
pokłonili się nowo-narodzonemu Jezusowi-mędRcy
ubrane drzewko stojące w naszych domach-chOinka
.......betlejemska-gwiazDa
jeden z trzech królów-baltaZar
łamiemy się nim na wigilii-opłatEk
.......adwentowy,zabieramy go na roratnie msze-lampioN
matka Jezusa-marIa
przybrany ojciec Jezusa-józEf
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:09:16+01:00
1.-ozdobna kula na choince-Bombka
2.-np. Dzisiaj w Betlejem-kOlęda
3.-drewniana "kołyska" Jezusa-Żłóbek
4.-jeden z trzech króli-mElchior
5.-okres który nazywamy oczekiwaniem na narodziny Jezusa-adweNt
6.-nazywamy tak przedstawienie które pokazuje narodziny Jezusa-jasełkA
7.-msza która odbywa się o 12 w nocy-pasteRka
8.-zwierze na którym jechała Maryja-Osiołek
9.-liczba potraw na wigilijnym stole-Dwanaście
10.-betlejemska- gwiaZda
11.-pod choinką-prezEnty
12.-dobra podczas narodzin jezusa-Nowina
13.-był nim wyścielany żłobek Jezusa -sIanko
14.-łamiemy się nim podczas kolacji wigilijnej-opłatEk
42 4 42