Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:48:18+01:00
1. aliaNów
2. dzIecka
3. przEjście
4.trzyNaście
5. pAjęczaki
6. Zgładzić
7. Wawel
8.wokArk
9.czarowNikiem
10. wYmiaru

1. U kogo zatrzymuuje sie Bartek po drugiej stronie?
2. Chłopiec od urodzenia mieszkał w domu ...
3. Co znajduje w smoczej jamie?
4. Ile razy uciekał?
5. Jakie stwory znajduje po drugiej stronie?
6. Co Bartek zamierza zrobić Nienazwanemu?
7. Gdzie zwykle uciekał?
8. Jak nazywa się miejsce po drugiej stronie smoczej jamy?
9. Kim jest nienazwany?
10. Smocza jama prowadzi do innego..
1 5 1
  • Brit
  • Początkujący
2009-12-14T18:38:54+01:00
Pytania:
1. Kogo namawiał bartek do walki z Nienazwanym .
2.W innym świecie Bartek spotyka przerażające potwory .
3.Bohaterw trakcie 13 ucieczki z domu jak zwykle biegnie na ...
4.
5. Imię głównego bohatera.
6. Jak bohater dostaje sie do Wokarku.
7.
8.Miejscowośc w którym znajdował się dom dziecka.
9.
10.Jak nazywał się pan zamku, w wokarze.
Odp.
1. aliaNnów
2. pajęczakI
3. wawEl
4. N
5. bArtek
6. prez prZejście w ścianie
7. W
. krAków
9. N
10.nienazanY

Nie rozwiązałam wszyskiego;/