Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:49:50+01:00
Był kronikarzem, historykiem, twórca jednego z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej historiografii europejskiej, dyplomatą i duchowny; wychowawca synów Kazimierza Jagiellończyka. Opisał bitwę pod Grunwaldem.
1 5 1
2009-12-14T16:49:58+01:00
Byl Slynnym polskim kronikarzem XV w.
2009-12-14T16:51:04+01:00

Zajmował się on
*historią
*dyplomacją
*duchowieństwem
*wychowawstwem
*pisarstwem
*literaturą
*kronikami
1 2 1