Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:51:09+01:00
W jaki sposób otrzymasz dwutlenek węgla?
Poprzez reakcję węgla z tlenem.
W jaki sposób wykryjesz skałę wapienną?
Można wylać na nią np. kwas solny i sprawdzić, czy zachodzi reakcja. Jeżeli tak, jest to skała wapienna, jeśli nie, to nie jest.
Pozdrawiam:)
2 4 2
2009-12-14T16:53:30+01:00
Reakcja otrzymywania dwutlenku węgla
reakcja węgla z tlenem
C + O2 ----> CO2

Można wylać na nią np. kwas solny, jeżeli zachodzi reakcja. to jest to skała wapienna.
:PPP


1 5 1