Odpowiedzi

2009-12-14T17:01:07+01:00
Za- przyimek
tydzień-rzeczownik
nadejdą- czasownik
moje- zaimek
ulubione- przymiotnik
święta- rzeczownik

za tydzień-kiedy? okol.m-ca
nadejdą- co zrobią? orzeczenie
moje- czyje? przydawka
ulubione- jakie? przydawka
święta-kto co? podmiot
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-14T17:03:04+01:00
Za tydzień nadejdą moje ulubione święta.

święta - rzeczownik
nadejdą - czasownik
za - przyimek
tydzień - rzeczownik
moje - zaimek
ulubione - przymiotnik


święta - podmiot
nadejdą - orzeczenie
za tydzień - okolicznik miejsca (kiedy?)
moje - przydawka (jakie święta?)
ulubione - przydawka ((jakie święta)

święta -- nadejdą - za tydzień
| |
moje ulubione

tylko za tydzień będzie pod spodem

nie wiem czy zrozumiałaś... :)
1 5 1
2009-12-14T17:08:42+01:00
Za tydzien- oklolicznik czasu,wyrazenie przyimkowe
nadejda-orzeczenie czasownikowe,czasownik
moje-przydawka ,zaimek
ulubione-przydawka przymiotna,przymiotnik
swieta- podmiot gramatyczny , rzeczownik