Odpowiedzi

2009-12-14T16:51:36+01:00
Świdrowiec gambijski - wywołuje śpiączkę afrykańską - przenoszony przez muchę tse-tse
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:21:51+01:00
Zarodziec malarii - wywoluje malarie- przenosi ja komar widliszek, małpy człekokształtne i ludzie.

Świdrowiec nagany- wywoluje nagane- przenosza zwierzęta hodowlane, dzikie zwierzęta, muchy tse- tse, bąki z rodzaju Tabarus

Lamblia jelitowa - wywoluje lambioze - przenoszone przez czlowieka