Odpowiedzi

2009-09-08T21:38:13+02:00
Anioł ciemności - inaczej szatan, czart
Kto od miecha wojuje, ten od miecza ginie - Jeśli robimy bliźniemu krzywdę, zawsze może wyjśc na odwrót i mam się coś stanie, czyli odwróci się to przeciwko nam.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T21:50:08+02:00
Kto mieczem wojuje, od miecz ginie:
To czym chcemy wykorzystać do skrzywdzenia innej osoby, zwykle skrzywdzą nas samych.
+ cytaty, którymi możesz tam coś zabłysnąć.

"są to słowa Jezusa do Piotra, który stanął w obronie Jezusa i odciął ucho Malchosowi, słudze arcykapłana."

"Kto mieczem wojuje od miecza ginie, bo gangsterskie porachunki zaprowadzą go na dno. "
Autor: Vavamuffin


Anioł ciemności - biblijne określenie szatana, lucyfera.

"mówiło się o księciu światłości, który prowa­dzi wiernych po drogach sprawiedliwości i światłości, podczas gdy anioł ciemności wiedzie po drogach ciemności (1 Q S 3, 20)"
1 5 1
2009-09-08T23:33:40+02:00
Kto mieczem wojuje od miecza ginie-jeśli ktoś próbuje kogoś skrzywdzić, to najczęściej sam zostaje poszkodowany, pokonany takimi samymi metodami
anioł ciemości-