Odpowiedzi

2009-12-14T16:56:30+01:00
obrotowy obiegowy
Ruch: wokół własnej osi okkół słońca
czas trwania;doba rok
nastepstwa dzień i noc pory roku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:57:58+01:00
Ruch obrotowy
-występowanie dnia i nocy
-pozorna wędrówka Słońca nad widnokręgiem
-spłaszczenie Ziemi przy biegunach
-siła Coriolisa
Ruch obiegowy
-występowanie astronomicznych pór roku
-zmiana długości dnia i nocy
-występowanie dni i nocy polarnych
-zmiany miejsca wschodu i zachodu Słońca na widnokręgu

daj naj. :] ;*
1 5 1