Kat podania jest
A – wiekszy od kata odbicia
b- mniejszy od kata odbicia
c- inny katowi odbicia
d – odwrotny od kata odbicia
1. Prosta przechodzaca przez srodek kuli i srodek zwierciadla nazywamy
A – ogniskowa
b- ogniskiem
c- osrodkiem
d- glowna osia zwierciadla
2. Światło z którym obcujemy na codzien jest
A niespolaryzowane
B spolaryzowane
C niebieskie
D zolte
3. Fale swiatla możemy spolatryzowac przez
A polaryzator lub odbicie od powierzchni niemetalicznej
B metaliczna powierzchnie
C kondensator
D transformator
6 interferencja polega na nakładaniu się fal spojnych z
A jednego zrodla
B zadnego zrodla
C dwoch źródeł
D z jedenastki źródeł
4. Co to jest światło
A podluzna fala elektromagnetyczna
B poprawna fala elektromagnetyczna
C SA to dwie fale elaktromagnetyczne
D pole magnetyczne
5. Światło biale po przejsciu przez polaryzator dzieli się na
A czerwony zolty zielony niebieski fiolet
B rozowy fioletowy bialy
C granatowy czarny zolty zielony
D pomarańczowy zolty zielony

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:22:13+01:00
Kat podania jest
c- równy katowi odbicia

1. Prosta przechodzaca przez srodek kuli i srodek zwierciadla nazywamy
d- glowna osia zwierciadla

2. Światło z którym obcujemy na codzien jest
A niespolaryzowane

3. Fale swiatla możemy spolatryzowac przez
A polaryzator lub odbicie od powierzchni niemetalicznej

6 interferencja polega na nakładaniu się fal spojnych z
A jednego zrodla

4. Co to jest światło
B poprzeczna fala elektromagnetyczna

5. Światło biale po przejsciu przez polaryzator dzieli się na
A czerwony zolty zielony niebieski fiolet
4 4 4
2009-12-14T19:01:06+01:00
Kąt padania jest
odp.c
1. Prosta przechodzaca przez srodek kuli i srodek zwierciadla nazywamy
odp.d
2. Światło z którym obcujemy na codzien jest
odp.a
3. Fale swiatla możemy spolatryzowac przez
odp.a
6 interferencja polega na nakładaniu się fal spojnych z
odp.a
4. Co to jest światło
odp.b
5. Światło biale po przejsciu przez polaryzator dzieli się na
odp.a
1 1 1
2009-12-14T21:07:40+01:00
Kat podania jest równy katowi odbicia

1. Prosta przechodzaca przez srodek kuli i srodek zwierciadla nazywamy glowna osia zwierciadla

2. Światło z którym obcujemy na codzien jest niespolaryzowane

3. Fale swiatla możemy spolatryzowac przez polaryzator lub odbicie od powierzchni niemetalicznej

6 interferencja polega na nakładaniu się fal spojnych z jednego zrodla

4. Co to jest światło poprzeczna fala elektromagnetyczna

5. Światło biale po przejsciu przez polaryzator dzieli się na czerwony zolty zielony niebieski fiolet

myślę że pomogłam ;)