Odpowiedzi

2009-12-14T16:54:56+01:00
Długie płaskie ciało
haczyki
"zjada" jedzenie całą powierzchnią ciała
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:57:36+01:00
* ciało pokryte kutykulą, co zapobiega jego strawieniu
* jest obojnakiem, ma ogromną płodność
* posiada przyssawki i haczyki
* nie posiada układu pokarmowego
* nie posiada narządów zmysłów
* obustronnie spłaszczone ciało
257 4 257
2009-12-14T16:57:47+01:00
Są obojniakami
produkują do 100tys jaj
ciało podobne do tasiemki
42 4 42