Odpowiedzi

2009-12-14T17:00:00+01:00
Mysle ze nie pokazuje tego ze jest mi żal tych osób ;) staram się rozweselić i sprawić żeby uśmiech z twarzy nie zniknął ani na sekundkę!
74 4 74
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:03:24+01:00
Ludzie którzy potrzebują pomocy to najczęściej ludzie biedni , pokrzywdzeni przez los. Takich ludzi należy zrozumieć i im pomóc a nie jak większość z nas wyśmiewać się z ich ubioru lub zachowania.Kiedy taki człowiek prosi nas o bułkę lub o coś co naprawdę potrzebuje należy mu to dać ponieważ nie bądzmy obojętni na cierpienie innych. Niestety trafiają się oszuści wśród takich ludzi zamiast jedzenia wolą pieniądze, które najczęściej wydaja na alkohol. Ludzie którzy potrzebują prawdziwej pomocnej dłoni nie zgardzą twoją pomocą , staraj się ich zrozumieć i pomóc.
69 3 69