Odpowiedzi

2009-09-08T22:34:50+02:00
Największą bariera dzielącą ludzi jest bariera językowa. Stanowi ona problem w porozumiewaniu się ze sobą. W różnych krańcach świata ludzi mówią innymi językami co stanowi dośc duży problem. Obecnie wiele osób uczy się jezyka angielskiego bo uznawany jest on za jęz. międzynarodowy. Koleją jest bariera religijna. Kiedyś ludzie zdolni byli się pozabijać zacoś tak błachego np. wyznawcy islamu nietolerują wyznawcow chrześcijaństwa. Kolejną barierą są stereotypy to że blondynki nie sa inteligentne lub że Żydzi są złymi ludźmi.
54 4 54
język, rasa, wygląd, wiara, kultura, upodobania, stereotypy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T22:35:39+02:00
Rasa, język, wygląd, kultura, wiara, upodobania,
23 2 23