Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:07:00+01:00
X+y=35 /*(-2)
2x+4y=94

-2x-2y=-70
+ 2x+4y=94
____________
2y=24
y=12

x=35-12
x=23


x=23
y=12



x- ilość bażantów
y- ilość królików

Ps. Robiłem te zadanie dziś na lekcji ;D
1 5 1
2009-12-14T17:10:33+01:00
Według mnie bażanty i króliki mają łapy, więc odpowiedź brzmi zbiór pusty xD
a omijajac to bedzie:
x+y=35
2x+4y=94
70-2y+4y=94
2y=24
y=12<-kroliki
x=23<-bazanty