Odpowiedzi

2009-12-14T17:10:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:10:47+01:00
''Taka jest nasza wiara, taka jast wiara kościoła, której wyznawanie jest naszą chlubą w Jezusie Chrystusie ,Panu naszym.'' odzwierciedla naszą wiare w samego Boga i zaufanie ,że on jest. Cała wspólnota kościelna wyznaje wiare jaką jest Jezus. Każdy wierzący nie powinien a ni chwili zastanawiać się czy naprawde stworzyciel jest wszechmocny ,to nie podlega dyskusji nurtów każdego chrześcijana. Można pogłębiać tą wiare w sposób prosty:rozmowa z panem Bogiem. I modlitwa II uczęszczanie przynajmiej w niedzielnej mszy świętej i III przestrzeganie przykazań VI głoszenie liturgi i V czynienie pomocy bliźnim.

Myślę ,że pomogłam xd.
5 3 5
2009-12-14T17:12:27+01:00
Słowa te znaczą dla mnie wiele. Jestem katolikiem, wierzacym, Moja wiara jest chluba da Pana Boga. Uwielbiam Go i oddaje mu cześć wymawiają te słowa. Sa one dla mnie piekne i wnosza wiele refleksji.
4 3 4