Plizzz o tłumaczonko ;]]


Hey
You don't wanna want to be all night
When the sun goes down…

Rising through the night
Coz you make me feel so right
There's no other lover makes me feel like you do
Words can't express
You're so good to be truth

When the sun goes down
And there's no one else around
There's no other lover makes me feel like you do
Words can't express
You're so good to be truth

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:06:39+01:00
Hej
nie chciałbyś być całą noc
niedy słońce zachodzi
ryzykowanie przez całą noc
ponieważ sprawiaż że czuje sie OK
nie ma innego kochanka co mi robi takie uczucia jak ty
słowa nie mogą wyrazić
jestes zbyt dobry zeby to byla prawda
kiedy slonce zachodzi
i nie ma nikogo dookola
i nie ma nikogo kto sprawia mi takie uczucia jak ty
słowa nie moga wyrazic
jestes zbyt dobry zeby to byla prawda

1 5 1
2009-12-14T17:09:45+01:00
Hej
wy nierobicie wanny potrzebny jest cały póżny wieczór
Kiedy słońce obniża się …
Podnoszący się przez wieczór późny
cóż wy wyrabiacie
mnie czują tak
więc w tym samym miejscu nie ma żadnego
innego wielbiciela
wyrabia mnie czują wy robicie Słowa nie może wyrażać Was jesteście tak
dobry być prawdą
Kiedy słońce obniża się I tam jest nikt jeszcze wokół nie ma żadnego innego wielbiciela wyrabia mnie czują wy robicie Słowa nie może wyrażać Was jesteście tak
dobry być prawdą