Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:07:36+01:00
Dorosłe życie polega na branu odpowiedzialnosci za siebie nie patrząc na nikogo innego sami musimy na siebie zarobic i jesli cos nie wychodzi wziąsc sie w garśc
Sakrament bierzmowania jest sakramentem dojrzałosci chrzescujanskiego umacnia w nas Ducha Sw pomnaza 7 dar ducha sw wyciska w naszym sercu znamie dorosłego chrzescijanina przygotowuje nas do pełnego zycia i praktykowania wiary
2009-12-14T17:08:01+01:00
Dorosłe życie polega na samodzielnym podejmowaniu decyzji a także braniu odpowiedzialności za swoje czyny.
1 5 1