Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:07:43+01:00
"Europa moze sie odrodzic i zjednoczyc jedynie z tych korzeni z ktorych jako Europa wyrosła."
Jan Paweł II był wielkim patriotą,kochał swoja ojczyznę i obdarzał ja głeboką wiarą.
2009-12-14T17:21:17+01:00


Dziś człowiek tak często nie wie, co nosi w sobie, w głębi swej duszy, swego serca. Jak często jest niepewny sensu swego życia na tej ziemi. Ogarnia go zwątpienie, które przeradza się w rozpacz.

— Jan Paweł II (Karol Wojtyła) (1920-2005)