PILNEEE !!!!!!! ;dd

Karawana wychodząca z oazy O chce dotrzec do traktu AB. Idąc na wschód po bardzo kamienistym trakcie, moze poruszac się z prędkością 2,5 km/h i ma do pokonania 5 km. Drogą na północ może się poruszać z prędkością 5 km/h - po 12 km dotrze nią do punktu A. Do wyboru jest równierz najkrótsza, ale najtrudniejsza droga, na której poruszania sie karawany nie przekracza 2 km/h. Którą drogę powinni wybrać wędrowcy, aby jak najprędzej dotrzec do traktu AB?

Z OBLICZENIAMI POPROSZĘ ; ))
z góry dzięki ; PP

2

Odpowiedzi

2009-12-14T17:08:35+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T17:11:31+01:00
2,5km/h =
5km= 2h drogi
12:5=2,4h
5:2=2,5
Tylko ładnie ubierz w słowa i wszystko masz..
Pozdrawiam
4 3 4